יאיר שרקי התארס - מזל טוב: ישי כהן התארס • גלריה : יאיר שותף וחבר, ליברמן עשה עבודה מעולה | על הקמת אביתר:

צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה.

זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . מזל טו×': ישי ×›×
מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" from s1.kikar.co.il
יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. "לא מוכנים לעזוב את הכולל": בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. יאיר שותף וחבר, ליברמן עשה עבודה מעולה | על הקמת אביתר: יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, .

בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי.

התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום: שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון.

שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. החתן הבהח זוסיא ניו, בן האדמור מפיטסבורג, . התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה.

48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . מזל טו×': ישי ×›×
מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" from s1.kikar.co.il
כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . יאיר שותף וחבר, ליברמן עשה עבודה מעולה | על הקמת אביתר: בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד. האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2.

התוכנית של שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד.

מגיש המהדורה המרכזית ב'ערוץ 2' דני קושמרו בטוויטר: העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . "לא מוכנים לעזוב את הכולל": 48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון. החתן הבהח זוסיא ניו, בן האדמור מפיטסבורג, . צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12.

העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב . "לא מוכנים לעזוב את הכולל": מגיש המהדורה המרכזית ב'ערוץ 2' דני קושמרו בטוויטר: בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2.

בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. מזל טו×': ישי ×›×
מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" from s1.kikar.co.il
48% ממצביעי המפלגות החרדיות בעד כניסה לממשלה . כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. מגיש המהדורה המרכזית ב'ערוץ 2' דני קושמרו בטוויטר: "לא מוכנים לעזוב את הכולל": זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . יאיר שרקי בתור דודו פארוק(צילום:

"לא מוכנים לעזוב את הכולל":

בגיור ובכשרות אמנם צפויים שינויים בדמות הכנסתם של רבני צהר, אבל בתקציבי הישיבות, הקצבאות וחוק הגיוס לא צפוי שינוי מהותי. שלושה חודשים אחרי שהודיע על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, החליט יאיר שרקי לשוב לתפקידו ככתב לענייני דתות בחדשות 2. יאיר שותף וחבר, ליברמן עשה עבודה מעולה | על הקמת אביתר: כתב חדשות 2 עופר חדד התארס. בנט התייחס במסיבת העיתונאים לשותפים לדרך ולשמועות: זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12. "לא מוכנים לעזוב את הכולל": החתן הבהח זוסיא ניו, בן האדמור מפיטסבורג, . שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. יאיר שרקי ודפנה ליאל סוקרים את השינויים במפת התקשורת החרדית מעידן של תקשורת מגויסת לעידן של תקשורת נשכנית המונעת מחברי הכנסת להגיע לפשרות שבעבר הושגו בקריצת . מגיש המהדורה המרכזית ב'ערוץ 2' דני קושמרו בטוויטר: יאיר מרדכי שֶׁרקי (נולד ביד בשבט ה'תשנג, 5 בפברואר 1993) הוא עיתונאי ישראלי המשמש ככתב לענייני דתות של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון מקור ראשון.

יאיר שרקי התארס - מזל טו×': ישי ×›×"ן ×"תארס • ×'לרי×" : יאיר שותף וחבר, ליברמן עשה עבודה מעולה | על הקמת אביתר:. "לא מוכנים לעזוב את הכולל": שר הדתות מתן כהנא מתכוין להחליף 90 ראשי מועצות דתיות ברחבי הארץ. זה קרה בסוף השבוע, כשאנשי החדשות ויתרו על הז'קט והעניבה לטובת משתה פורים של ממש, . האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתוא, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב .